کوه نوردی فنی

به شانه ام زدی تا تنهاییم بتکانی.... به چه دل خوش کرده ای؟ به تکاندن برف از روی شانه های ادم برفی؟!!

کوه نوردی فنی

به شانه ام زدی تا تنهاییم بتکانی.... به چه دل خوش کرده ای؟ به تکاندن برف از روی شانه های ادم برفی؟!!

برنامه انفرادی این هفته صعود کلون بستک.حرکت به سرکچال و ...

بعد مدتها تصمیم گرفتم یه برنامه انفرادی خوب برم فردا صبح زود از تهران به میدان فشم و سپس به سمت گردنه دیزین خواهم رفت و برنامه رو  با صعود به قله کلون بستک شروع میکنم.و در ادامه به سمت سر کچالها میرم و از انجابه سمت قله برج رفته از مسیر گردنه ورزاب .ابشارخلنو . تلخ اب و روستای لالون فرود میام در فرود قبلیم پارسال تو شن اسکی های قله برج تا ورزاب یه شلوار نو مو نابود کردم!! مسیر لالون هم زیاد واسم خاطرات خوبی نداره اما دوسش دارم!! کل این برنامه رو دارم به عشق ابشار خلنو و تلخ اب میرم که نوستالوژی عجیبی واسم داره!!

همه برنامه یطرف اینکه باید رفت و برگشت و به اژانس کلی پول داد یطرف!!

نیما ابوکاظمی سه شنبه 11 مهر 1391

نظرات 2 + ارسال نظر

الان چند نفر میان میگن چرا از مسیر جنوبی چرا از گردنه دیزین!!

با عرض سلام و تبریک سال نو حضور شما از وبلاگ زیبایتان بازدید کردم مطالب زیبایی داشتید بنابراین وبلاگتان را در پیوندهایم آوردم اگر شما هم قابل دونستید وبلاگ بنده را با نام ( کوهنوردان سگزابا د ) در پیوندهایتان بیاورید با تشکر از زحمات شما ارادتمند شما حسن فلاح بابایی از گروه کوهنوردی سروش سلامتی سگزاباد استان قزوین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد